piątek, 3 kwietnia 2009

3 komentarze:

prodeus pisze...

kostnica jakas

A. pisze...

nie, to tylko nasz wydział

Anonimowy pisze...

Witam serdecznie!
Nazywam się Bartosz Makowski. Jestem studentem Uniwersytetu Wrocławskiego i Uniwersytetu Łódzkiego. Kierunkiem mojej edukacji jest antropologia kulturowa. W tym roku bronię swój licencjat dot. fotoblogów i socjologiczno- antropologicznego na nie spojrzenia. Aby go obronić muszę wpierw zakończyć pisanie. Brakuje mi jeszcze części badawczej.
Dlatego zwracam się z uprzejmą prośbą. Czy jest szansa na poświęcenie mi kilkunastu minut odpowiadając na krótką listę pytań dotyczących Twojego FotoBloga i Fotografii jako takiej w Twoim życiu? Zależy mi bardzo na tym, co Wy- właściciele Fotoblogów, uważacie na powyższe tematy. Zależy mi na Waszych odczuciach, na emocjach towarzyszących Wam przy redagowaniu FotoBlogów, na tym dlaczego i w jakim celu zajmujecie się tą formą prezentowania świata i siebie samego chyba, na oczekiwaniach, na wszelkich przemyśleniach.
Z tych powodów wybrałem pewną liczbę twórców fotoblogów, których twórczość uważałbym za najciekawszą. Stosuję w swoich badaniach metodę jakościową gdzie liczy się, nie ilość fotoblogów, ale właśnie ich jakość. Byłbym bardzo wdzięczny jeśli poratowalibyście mnie swoimi opiniami. Proszę o potwierdzenie chęci udzielenia mi odpowiedzi na tych kilkanaście krótkich pytań. Jednakowoż proszę także o pozwolenie na zamieszczenie przeze mnie w swojej pracy, po pierwsze- cytatów z Waszych wypowiedzi, a także, po drugie- zdjęć. Na końcu krótkiego kwestionariusza znajdować się będą właśnie pytania o pozwolenie.
TYMCZASEM BARDZO, ALE TO BARDZO PROSZĘ O ADRES MAILOWY, NA KTÓRY MÓGŁBYM WYSŁAĆ TE PYTANIA.
Mój adres podany jest poniżej.
Jestem z góry bardzo wdzięczny za cierpliwość i dotarcie aż do końcowej części owej prośby ;) Z góry dziękuję za wszelką pomoc. I jeszcze jedna uprzejma prośba: jeśli zdecydujesz się mi pomóc, proszę o w miarę szybki odzew, mam niewiele czasu niestety na zebranie materiału badawczego.
Mój adres e- mailowy to: bartosz.makowski@wp.pl
Wszystkiego dobrego życzę,
Bartosz Makowski